2013. január 17., csütörtök

Nyitógondolatok

Kicsit megilletődve írom e sorokat. Ez az első, hogy blogírásba kezdtem. Fura, mert írtam már naplót, írtam már cikkeket is. Ez viszont valami hibride a kettőnek, hisz egyszerre személyes, és egyszerre szól másoknak is. (Már ha lesz olyan, aki olvassa...)

És hogy miért is? Az életem úgy hozta, hogy ez a kis város beleférkőzött először az életembe, majd a szívembe is. Megismerhettem hangulatát, színeit, ízeit - magát a várost és a közeli szőlőhegyeket. És úgy gondolom, hogy Sárospatak mostanában méltatlanul elfeledett város. Történelmi múltja, és gyönyörű értékei okán sokkal többször kellene, hogy közszájon forogjon. 
  

 Bodrog, Rákócziak, Vörös-torony, Könyvtár, "Pataki Diákok", Makovecz házak, Tokaji bor, Tengerszem, Pataki Kerámia. Csak ami így hirtelen eszembe jutott. A többit meg majd igyekszem itt bemutatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése